dag 12 - Reisverslag uit Riversdale, Jamaica van Luuk Divendal - WaarBenJij.nu dag 12 - Reisverslag uit Riversdale, Jamaica van Luuk Divendal - WaarBenJij.nu

dag 12

Blijf op de hoogte en volg Luuk

16 November 2016 | Jamaica, Riversdale

Hoera hoera er is er een jarig !!!!!
Vanmorgen werden we gewekt door de telefoon, Luuk werd door Patrick en familie toegezongen erg leuk. Ja je zult maar jarig zijn en 70 jaar zijn geworden, wat een feest. Luuk ging zich douchen en ik met toiletpapier slingers gemaakt en de camper versiert, snel tafel gedekt met een heerlijke fles champagne. Zo hoor je deze dag toch te beginnen hé !!
Gisteravond waren we al gefeliciteerd door kennissen die wij ontmoet hadden in het vliegtuig. Daar hadden we heerlijk een borrel mee gedronken was erg gezellig, lekker ervaringen uitgewisseld en bij gekletst.
Dus vanmorgen snel op en dan maar weer op weg naar onze volgende stop. Er zou veel floating water op deze weg liggen dus het was uitkijken geblazen. Maar het viel erg mee de wegen waren goed berijdbaar. Op de camping gekomen (een beetje saaie camping) snel maar even naar het dorp gereden en boodschappen gedaan. Toen we bij de kassa stonden kocht een dame een pakje sigaretten, we schrokken ons een hoedje een pakje sigaretten kost hier 19,90 dollar en ze verhogen ieder jaar de sigaretten met 40 % belastingen en zo willen ze over een aantal jaren het hele eiland rook vrij hebben.
Hierna snel weer naar de camping want de fles champagne stond nog lekker op ons te wachten. Luuk werd s'avonds ook nog door Bob toegezongen. Hij voelde zich echt jarig. Morgen hebben we een korte rit naar Picton, waar we overmorgen op de boot stappen om het noorder eiland te bezoeken.

• 17 November 2016 - 09:14

Lies:

Toch nog gezongen en ook nog slingers een verjaardag om nooit te vergeten.
    Ook wel eens fijn als je niet ver moet rijden hopend hebben jullie mooi weer
    kan je nog een beetje rond kijken. Niet normaal die sigaretten valt de rest wel mee?
    Genieten jullie nog lekker ,op naar de boot ( geen storm of regen) .
    Kus Lies