dag 15 - Reisverslag uit Gracefield, Nieuw Zeeland van Luuk Divendal - WaarBenJij.nu dag 15 - Reisverslag uit Gracefield, Nieuw Zeeland van Luuk Divendal - WaarBenJij.nu

dag 15

Blijf op de hoogte en volg Luuk

19 November 2016 | Nieuw Zeeland, Gracefield

Vandaag gaan we naar Wellington met de bus want de camper kwijtraken zou wel een probleem worden en het ging prima. We kwamen midden in het centrum uit en zijn meteen naar het Papa museum gegaan dat gaan over de geschiedenis van het land en over de originelen bevolking. Maar ook over de aardbevingen die daar hebben plaats gevonden. Het is een prachtig gebouw met mooie tentoonstellingen. Hierna naar de ondergrondse markt er leuk met veel kunst in al mogelijke vormen. Hierna verder gelopen naar het kabel treintje dat je naar het hoogste punt van de stad brengt. Toen we boven waren aangekomen met een prachtig uitzicht, vonden we dat we erg veel gelopen hadden en vonden we het wel oké was voor een lekker wijntje dus vanaf die hoogte smaakt hij ook nog een beter. Hierna zijn we weer helemaal terug gelopen naar het begin want Joke had nog een broodwinkel gezien met heel lekker brood. Hierna terug gewandeld naar de bushalte en weer terug naar de camping. We hadden geweldig weer dus dit was weer een topdag totdat we aankwamen op de camping en Joke de toegangscode van de slagboom wilden pakken ze lag in een keer ruggelings in de camper en dat wordt straks wel het een en ander masseren voordat we morgen vertrekken Tangariro national park want dat is toch een rit van 275 km en dan moet mijn schatje in optimale conditie zijn.