dag 16 - Reisverslag uit Ohakune, Nieuw Zeeland van Luuk Divendal - WaarBenJij.nu dag 16 - Reisverslag uit Ohakune, Nieuw Zeeland van Luuk Divendal - WaarBenJij.nu

dag 16

Blijf op de hoogte en volg Luuk

20 November 2016 | Nieuw Zeeland, Ohakune

Gisteravond om 21.00 uur nog even Piet ( Luuk zijn oudste broer ) gebeld. Hij was jarig en we hebben hem luidkeels toegezongen . Door het zingen moesten we meteen de keel smeren want wat krijg je hier een droge mond van zeg. Daarna geprobeerd te slapen, maar dat ging niet zo lekker door de val in de camper heb ik een beurse bil over gehouden dus maar weer mijn bed uit en heb ik heerlijk zitten lezen midden in de nacht. Maarja na een paar paracetamols ben ik uiteindelijk toch in slaap gevallen. S'morgens weer op tijd het bed uit want vandaag gingen we naar Ohakune dat was 296 km, maar door de aardbeving was er op deze weg 20 km narigheid. Vele stukken van de weg ook hoog in de bergen waren weggezakt dus dat was wel goed aangegeven maar het was wel erg smal voor onze camper. Het was op een gegeven moment zo eng dat ik maar achterin ben gaan zitten, ik denk, als ik dit niet had gedaan mijn stoel wel erg vochtig was geweest, wat eng zeg .
Maar stoere Luuk loosde de camper er keurig langs mijn petje af voor hem hoor. Onderweg zijn we nog even gestopt voor een leuke rommelmarkt met ook nog een groente en fruitkraam, hier de nodige vitamientjes gekocht. Uiteindelijk nog even een paar boodschappen gedaan en daarna heerlijk op de camping IN DE ZON met een wijntje en mijn e reader gezeten. Morgen word het ook spannend Luuk gaat een rondvlucht maken boven de 3 vulkanen, ik blijf beneden want iemand moet op de camper letten, toch !!!!!

  • 20 November 2016 - 11:51

    Piet:

    Beste Joke en Luuk
    Wat een verassing dat je mij op mijn verjaardag opbelde en ook zo mooi gezongen. Loes is inmiddels weer terug uit het ziekenhuis maar ze blijft natuurlijk wel onder controle. Al met al hebben jullie wel een heel avontuurlijke vakantie, want ook dat rijden met die camper, uiteindelijk rijden ze daar allemaal aan de verkeerde kant van de weg, maar dat zal wel wennen. We wensen jullie nog veel plezier en rij voorzichtig.
    Groeten Loes & Piet

  • 20 November 2016 - 20:42

    Frans:

    Luuk een rondvlucht en Joke bij de camper. Verschil moet er blijven!!
    Hopelijk is die stoere man niet luchtziek geworden. Zeeziek is al erg genoeg.
    In Vijfhuizen hebben wij als VOC Pietenkoor zaterdag de sint binnengezongen. Luuk, je gelooft het of niet, maar de goedheiligman vroeg naar je. Hij miste je heldere stem in het koor. Toen ik hem had uitgelegd waarom je er niet was, had hij daar wel begrip voor. Maar hij hoopte wel dat je er volgend jaar bij bent. Dat klinkt toch hartstikke goed he? Ik heb zoiets nog nooit mogen horen. Fred Boon zal wel zeggen dat dat logisch is.....
    Wij kregen vanmorgen jullie sms- bericht via KPN vanwege de honingsnoepjes. Heel lief van jullie om daar aan te denken. Wij hebben ze destijds in supermarkt Countdonw gekocht.
    Heel veel plezier nog en een goede reis verder.
    Groetjes van Frans en Trudy

  • 21 November 2016 - 00:32

    Lizet:

    stoer luuk lijkt me geweldig om vanuit de lucht de vulkanen te zien sterkte !!!!!!!!!!

  • 21 November 2016 - 13:33

    Lies:

    Knap van je Jook niet misselijk en het nog spannend gevonden ook met al die hoge golven.
    Ik vind het super van Luuk vulkanen bekijken van uit de lucht,heel mooi is dat ,hij moet alleen niet te laag vliegen???
    Veel plezier nog.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Luuk

Actief sinds 26 Okt. 2016
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 12893

Voorgaande reizen:

03 November 2016 - 30 November 2016

Samen een rondreis maken door nieuw zeeland

Landen bezocht: