dag17 - Reisverslag uit Ohakune, Nieuw Zeeland van Luuk Divendal - WaarBenJij.nu dag17 - Reisverslag uit Ohakune, Nieuw Zeeland van Luuk Divendal - WaarBenJij.nu

dag17

Blijf op de hoogte en volg Luuk

21 November 2016 | Nieuw Zeeland, Ohakune

Vandaag was het de dag van een tourtjes vliegen over het Tongariro National park en een bezoek aan Whakapapa village. Eerst naar het vliegveld om te kijken of we misschien eerder dan 12 uur konden starten maar het zat verder vol dus toen doorgereden naar Whagapapa village bezoeker
Centrum met overzichten van de geschiedenis van het park. Het bestaat uit een aantal vulkanen die recentelijk nog Actief zijn geweest. Toen weer naar het vliegveld aanmelden, betalen en instappen. Het was een Tour van 35 minuten en we zijn over al de kraters geweest, kijk maar naar de foto's. Bij terugkomst had Joke het bed verschoond want het lag er al weer een hele week op. Wat een schat he. Hierna terug naar de camping want we wilden nog een flinke wandeling maken door het naast gelegen bos en uiteindelijk in het dorp uitkomen en kijken welk restaurant er was om s'avonds te gaan eten. We zijn uiteindelijk bij de Italiaan terecht gekomen en geweldig gegeten want wandelen maakt hongerig. Hierna terug naar de camper om de route van morgen door te nemen naar Rotorua.

• 21 November 2016 - 11:41

Bob:

woooooooooow wat mooi zeg

• 21 November 2016 - 13:36

Lies :

Daar word je toch helemaal stil van wat een mooie foto's!!!!

• 24 November 2016 - 13:12

Gerda :

Was n beetje achter met lezen vandaar mijn late reatie wat geweldig die kraters .mooie fotos dat is genieten en het weer werkt ook mee