dag23 - Reisverslag uit New Windsor, Verenigde Staten van Luuk Divendal - WaarBenJij.nu dag23 - Reisverslag uit New Windsor, Verenigde Staten van Luuk Divendal - WaarBenJij.nu

dag23

Blijf op de hoogte en volg Luuk

27 November 2016 | Verenigde Staten, New Windsor

Van morgen rustig aangedaan want we zouden om 10 uur richting kerikeri vertrekken voor een bezoek aan de fam Posthuma- Witteman. De fam. Woont inmiddels ruim 7 jaar in New Zealand en sinds 4 jaar iets buiten dit dorp op een prachtige locatie. Ze hebben de laatste 3 jaar keihard gewerkt om de tuin helemaal naar hun zin te maken en het is prachtig geworden. Voor die gene die niet weet wie dit zijn? Het is Carolin de dochter van Frans en Trudy Witteman uiteraard met haar man en 2 kinderen. Het was erg gezellig met koffie en heerlijke zelf gebakken gemderkoek en Brownie's en we zijn rond 12 uur vertrokken richting Auckland. We zaten bijna zonder diesel omdat ik gerekend had op een pompstation vlak voor de tolweg maar die was er wel op de heenweg toen we 3 dagen geleden naar het Noorden vertrokken maar op de terugweg moet hij zeker nog gebouwd worden. Na getankt te hebben in een dorp op weg naar de camping en bij aankomst stond er een briefje op de deur van het kantoor dat men met 10 minuten terug zou zijn , nou dat werd 1,5 uur Maar ja je wil ook niet weg lopen want er was niet veel keus wat betreft andere campings die zo gunstig lagen dus geduld is een schone zaak. Na een wijntje na deze best wel intensieve rit want veel zware buien en file rond Auckland hebben tortilla's met kip gegeten en nu gaan we zo rummikub spelen en dan afhankelijk van het weer morgen met de trein naar Auckland en daarna de koffers inpakken en de hele boel op ruimen en klaar maken om hem de volgende dag in te leveren bij Maui de camper verhuur en dan naar het vliegveld voor de lange terugreis.

• 27 November 2016 - 20:15

Carolien:

Erg leuk dat jullie een gaatje hadden in jullie schema om even Langs te komen!
    Gezellig!
    Veilige vlucht terug!

• 27 November 2016 - 20:35

Gerda :

Zit het er all weer op wat gaat het snel he .Wens jullie goeder reis terug .En toch ook wel weer leuk de kinderen en kleinkinderen zien .Ik heb van jullie ries verslag genoten hoor gr van ons cor en gerda

• 28 November 2016 - 00:30

Lies:

Het is niet te geloven nu alweer om ,veel gezien best wel veel regen maar ook zon jammer geen dolfijnen gezien .
    Hele goede en rustige vlucht terug naar Amsterdam het is erg koud hier dus hou daar rekening mee .???
    Sterkte met de vlucht en tot ziens in vijfhuizen.
    Kus je zus