dag drie - Reisverslag uit Saint Kilda, Australië van Luuk Divendal - WaarBenJij.nu dag drie - Reisverslag uit Saint Kilda, Australië van Luuk Divendal - WaarBenJij.nu

dag drie

Blijf op de hoogte en volg Luuk

07 November 2016 | Australië, Saint Kilda

Gisteravond gingen we vroeg naar bed. We waren om half 10 al helemaal gevloerd. De wind was gaan liggen en de regen opgehouden, dus lekker onder de wol, het gevolg was wel dat we vanmorgen al om 7 uur wakker waren, dus lekker douchen en ontbijten en daarna weer de weg op richting Dunedine. We hadden de Tom Tom ingesteld en ons vertrouwen was groot, dus toen hij zij hier rechts af gingen wij in de blind. Nou voor zo'n grote camper was het weggetje wel erg smal met veel haarspeldbochten en erg klimmen, maar gelukkig voor de tegenliggers want die waren er niet. Luuk is niet snel in paniek, maar na afloop vertelde hij dat hij blij was dat er geen tegenliggers waren. Ik keek af en toe maar niet omdat op sommige stukken was het wel erg diep naast mij. We hebben genoten van een korte koffie pauze en daarna de grote weg weer op. Gelukkig !!! Bij het dorpje Oamaru zijn we op zoek gegaan naar de pinguïn kolonie. Prachtig dorp en we dachten in de verte de pinguïns te zien. Maar de weg daarna was zo smal en stijl naar beneden, dat wilde we ons campertje niet aan doen.
Dus daarna op naar de moeraki boulders dat zijn grote ronde keien op het strand, hier hebben we in de duinen lekker bij de camper geluncht. Toen door gereden naar de camping in Dunedine omdat onze koffer boven water was gekomen en op de camping zou worden afgeleverd en wat denk he het is gelukt. Ik kan mijn string weer zelf dragen en hoef hem niet meer te delen met Luuk. Omdat we al om 3 uur op de camping waren heb ik maar snel een wasje in de machine gegooid. Lekker een wijntje en een biertje gepakt en lekker in het zonnetje opgedronken. Luuk kookt vandaag een lekkere pan bamie.