dag 21 - Reisverslag uit Waitangi, Nieuw Zeeland van Luuk Divendal - WaarBenJij.nu dag 21 - Reisverslag uit Waitangi, Nieuw Zeeland van Luuk Divendal - WaarBenJij.nu

dag 21

Blijf op de hoogte en volg Luuk

25 November 2016 | Nieuw Zeeland, Waitangi

Zo we zij er, wat een rit. Het was 397 km wat ik normaal naar Frankrijk het dubbelen met 2 vingers in mijn neus in 7,5 uur doe, maar hier over deze 397 kilometers 6,5 uur. Ik was de file's al geheel ontwend maar nu weet ik weer hoe ze zijn. Voor Auckland begon het en toen van file naar file en daar horen natuurlijk de enorm bochtige wegen en beklimmingen bij wat dan als resultaat heeft dat je blij bent met de eindstreep. We hebben nog wel onderweg gestopt voor de inwendige mens te verwennen en even rust. We hebben trouwens weinig regen gehad maar dat wordt hier ruimschoots goed gemaakt met grijze kleur en veel regen maar dat mag de pret niet drukken want morgen wordt het weer goed en gaan we met een boot dolfijnen spotten dus eerst een wandeling naar het dorp en dan om 12.30 weg. We gaan dus niet straks wandelen naar het dorp om daar lekker te gaan eten neeeeeee we blijven lekker zitten naar het getik van de regen luisteren en straks kaarsjes aan en spaghetti maken met een wijntje naast het bord ook gewoon lekker.

• 25 November 2016 - 07:07

Carolien :

Leuk! Oei jullie zijn nu wel erg in de buurt!! De komende dagen wordt het weer mooi weer! Geniet van de dolphin cruise! Echt de moeite waard!
    Hopelijk hebben jullie een klein gaatje vrij om hier Langs te komen, plek zat op camping posthuma -Witteman ;-)

• 26 November 2016 - 09:58

Lies:

Wat zien jullie veel mooie en aparte dingen en wat gaat de tijd snel!!!
    Hoop dat jullie ook dolfijnen zien dat is best wel groots.en dat het ook dan mooi weer is
    Wat zullen jullie genoten hebben van die oma die gitaar ging spelen en de kinderen die gingen dansen heel toevallig dat jullie daar waren.
    Geniet nog lekker want de tijd is nu nog kort.