dag 22 - Reisverslag uit Waitangi, Nieuw Zeeland van Luuk Divendal - WaarBenJij.nu dag 22 - Reisverslag uit Waitangi, Nieuw Zeeland van Luuk Divendal - WaarBenJij.nu

dag 22

Blijf op de hoogte en volg Luuk

26 November 2016 | Nieuw Zeeland, Waitangi

Na een rustige nacht heerlijk aan het water begonnen we weer aan een nieuwe dag. Vandaag gingen we dolfijnen spotten, de camping eigenaar vertelde dat het naar het dorp 20 minuten lopen was, maar we denken dat deze meneer wel hele lange benen had en een driftige pas, want met de auto was het 20 minuten, dus wij met de auto !! We hadden schitterend weer en de catamaran vertrok om half 1. Mooie tijd vonden wij. Eerst hadden we nog even winkeltjes gekeken en koffie gedronken en toen heerlijk de boot op.
Maar al wie zochten geen dolfijnen vandaag, maar wel heerlijk op het achterdek gezeten in de zon. De vaart duurde 4 uur, maar geen dolfijn gezien. We hebben wel heerlijk genoten. Toen we terug kwamen bij de wal vertelde de mevrouw op de catamaran dat we deze vaart nog een keer mochten doen, deze bon bleef 15 jaar geldig, totdat we dolfijnen gespot hadden. Luuk heeft nog wel mooie foto
's gemaakt met zijn telefoon, omdat zijn fototoestel stuk was, hij was van zijn schoot af getrild in het vliegtuigje toen hij boven de vulkanen vloog en is op zijn lens gevallen, met het gevolg dat het hele toestel het al een aantal dagen het niet meer doet. Heel vervelend hoor, maar gelukkig hebben we nog onze telefoon. Daarna hebben we op een terras aan het water nog een heerlijk wijntje en een biertje om daarna bij d'r Chinees een take a way meegenomen.

• 26 November 2016 - 11:24

Loes & Piet:

Beste Luuk, lieve Joke
    Hier maar weer eens een berichtje uit Schagen. Het is vandaag schitterend weer met in de lucht meer vliegtuigstrepen dan wolken, maar het is wel fris, want het heeft vannacht toch wel wat gevroren, dus als jullie terug zijn hoef je daar niet zo van te schrikken. Jullie zien en beleven wel veel en dat maakt deze reis toch wel tot iets heel bijzonders.
    Jullie komen woensdag a.s. weer naar dit kikkerland, dus dit is mijn laatste berichtje voor jullie. We wensen jullie een goede terugreis en een happy landing.
    Groeten Loes en Piet